Posted in Օտար Լեզու, Անգլերեն

English

  • Դուրս գրել անծանոթ բառերը:

desert-անապատ

bush -թուփ

tumbler- շրջվել, նկատել

guzzle-ագահությամբ ուտել, լակել

In an instant- մի ակնթարթում 

Stretch -ձգվել

Instantly-անմիջապես

shade-ստվեր

nap-նիրհ

Otherwise -հակառակ դեպքում, այլապես

disappear-անհետանալ

Almighty-ամենակարող 

grant- նվեր 

  • Գտնել կարմիրով նշված բառերի հոմանիշները՝ beautiful-pretty
  • Wish- desire
  • Stone-calculus
  • Variety-diversity
  • Delicious-tasty
  • Replie-answer
  • Գտնել կապույտով նշված բառերի հականիշները՝ happy-sad
  • Day-night
  • Under-on
  • I front of-with
  • Sat-stood
  • Found-lose
  • Cold-hot
  • After-forward
  • All-no one
  • Young-old
  • Appear-disappear
  • Soon-attention
  • Fast-slowly
  • Began-is over
  • Demon-angel
  • Գրեք պատում հետևյալ վերնագրով՝ <<If I had a magic stick>> <<Եթե կախարդական փայտիկ ունենայի>>
  • If I had a magic wand I would enchant all jealous people so that they would be kind. I will enchant the planet և I will make it from chocolate. Can you imagine walking on the chocolate bridge? swim in chocolate water. All this would make people happy.